Olen loppu koskien muuttoja. Ystävän ja oman muuton lisäksi keskiviikkona kannoimme uuden asukkaat Ystävän vanhaan kotiin. Oli siellä onneksi muitakin. Uudet asukkaat kun tulivat toiselta puolelta Suomea, joten täältä ei löytynyt vielä tuttavapiiriä tarpeeksi joten mekin heidän kysyessään lupauduimme avuksi. Se oli vain muutaman tunnin  juttu mutta nämä meidän muutot meinaa viedä minusta mehut. Omakin asunto on vielä kesken ja ikkunat pesemättä ja yläkerta siivoamatta. Ystävän uudessa kodissa on kuitenkin jo minun toimestani ikkunat pesty ja kaikki paikat kuurattu. Hätäinen mies kun aloitti tosi likaisten ikkunoiden pesun yhtenä päivänä. Ja sen jälkeen siitä ei sitten enää näkynyt muuta kuin harmautta. Pakko ne oli pestä. Onneksi Ystävän nykyinen koti on vajaa 200 neliötä pienempi kuin entinen. Minulla on paljon vähemmän siivottavaa. Ei minulla ole  mitään vastaan pitää hänenkin kotiaan siivossa mutta en ole ehtinyt tekemään minulle niin tärkeitä käsitöitä. Monta tilkkutyötä odottaa valmistumistaan ja muitakin juttuja on  kesken. Tänään minun onnekseni sain viettää Pikkumiehen kanssa tovin. Kälyn onnea siinä jutussa ei ollut. Mutta kaikki loppui kuitenkin hyvin. Pikkumiehen seura sai unohtamaan kaiken harmittavan jutun. Joten onneksi on Pikkumies mamman ilona.