Vierailin tänään Äidin luona. Muisti huononeminen vaan pahenee. Parissa minuutissa unohtui asia. Minulla on uusi auto, jonka Ystävä osti minulle, ja jonka kanssa olin liikkeelleä. Äiti halusi ottaa muistiin rekisterinumeron jotta sitten tunnistaisi parkkipaikalla. Muka. Kirjoitin numeron kalenterin sivulle ja muutaman minuutin kuluttua Äiti kysyi, että mihin sen kirjoitin. Itse oli antanut kalenterin minulle.

Wtytär oli aikoineen Ltytär. Muuttin nimeään joskus teini-ikäisenä. Sekä etu- että sukunimeään. Sukunimeksi tuli minun tyttönimeni jonka otin käyttöön eron jälkeen. Kun ajattelen tai puhun Tyttären lapsuusajoista puhun L-nimellä helposti. Muttä Äiti ei tänään muistanut enää uutta nimeä. Puhui vain vanhalla nimellä. Uusi nimi ei tullut enää mieleen.

Veljenpoika on saanut 21.6 toisen pojan, 2300 g ja 49 cm. Tämä pienokainen on  sitten Äidin kolmas lapsenlapsenlapsi. Sen kyllä muisti hyvin, että poika oli syntynyt. Painon ja pituuden tarkistin matkapuhelimen tekstivestiosastolta.